FANDOM

Ikki
Ikki

Imię Ikki
Wiek 22
Rasa Człowiek
Zawód Kelner
Status Żywy
Symbol Pik

WyglądEdytuj

Ikki to wysoki, młody mężczyzna. Ma srebrzyste włosy, które przy końcach stają się ciemniejsze. Sposób uczesania (jak chyba u każdego z chłopców) trochę niechlujny. Jego oczy są jasno-niebieskie z nutą lawendy. Włosy upina czarną spinką o krztałcie szpady po lewej stronie, co trzyma je zdala od oczu, dodatkowo chowa je za ucho. Pod lewym okiem ma małą, niebieską szpadę. Nosi niebieskie rękawice. Ma granatową koszulę w czarne paski oraz czarny krawat, płaszcz do kolan, oraz niebieskie spodnie w czarną kratkę. Jego prawy but jest do kostki, a lewy jest zasznurowany i zakrywa całą nogę.

OsobowośćEdytuj

Gdy Ikki był młody poprosił spadającą gwiazdę o powodzenie u dziewczyn. Gdy stał się dorosły jego życzenie go zdenerwowało, ponieważ nie może być blisko z osobą, którą kocha, przez otaczające go fanki. Znany jest z tego, że zrywa ze swoją dziewczyną po 3 miesiącach, okazało się, że to przez prześladujące go kobiety. Każda fanka, która z nim chodziła, miała robić codziennie raporty z randek i wszelkich spotkań. Heroine jest z nim jednak dłużej, ponieważ chłopak ją naprawdę kocha. Jest on miły i czuły.

ZainteresowaniaEdytuj

Ikki lubi grać w rzutki, bilarda i tenisa stołowego. Jednym z jego hobby jest rozwiązywanie zagadek matematycznych Kenta. Jego ulubione zwierzę to chomik.

  • ikki1
  • ikki3
  • ikki2
  • ikki4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki