FANDOM

Shin
Shin.png

Imię Shin
Wiek 18
Rasa Człowiek
Zawód Uczeń
Status Żywy
Symbol Serce

WyglądEdytuj

Shin ma czarne włosy, w pewnych momentach można ujrzeć na nich czerwień, końcówki są fioletowe. Jego oczy są fioletowo-czerwone. Na szyi ma dwa pasy: jeden czerwony, drugi czarny. Ma kolczyk pod obojczykiem po prawej stronie. Ma krótką skórzaną kurtkę z długimi rękawami i kapturem, czerwone rękawiczki. Ze spodni zwisa mu czarny pasek z czerwonymi paskami po bokach. Jego bluzka jest czerwona i długa w czarne wzorki, na końcach postrzępiona. Jego spodnie są po prawej stronie czerwone, a po lewej czarne, podobnie ze sznurowanymi butami zakrywającymi nogi.

OsobowośćEdytuj

Jest nieco nieśmiały i tajemniczy. Okaże się, że chłopak jest z bohaterką od trzech miesięcy. Heroine posiada pamięć, w której Shin wyznaje zabicie człowieka, ale jej pamięć była zdezorientowana. W rzeczywistości, to był ojciec Shina, który zabił człowieka w pijackiej furii, co spowodowało,że Shin stał odepchnięty przez wszystkich, i sprawiło, że trudno mu się zaprzyjaźnić. Mimo że był wyrzutkiem, bohaterka postanowiła zostać z Shinem, bo troszczy się o niego. Toma także pozostaje przyjacielem Shina i wszystkich jego zmagań wraz z bohaterką. Shin jest bardzo zakochany w Heroine. Po fakcie, że dziewczyna ma amnezję zapytał ją jeszcze raz o to, czy chciałaby być jego dziewczyną.

ZainteresowaniaEdytuj

Jest uczniem 3 roku i uczy się bardzo dużo, ponieważ trudno dostać się na uniwersytet. Lubi grać w karty i jest w klubie lekkoatletycznym.

RetrospekcjaEdytuj

Stwierdza się w retrospekcjach z Heroine, że Shin zabił człowieka, to później ujawnił w odcinku 4, że jej pamięć jest błędna i to było jego "Ojciec", który zabił człowieka, który ostatecznie uczynił go wyrzutkiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki